Twój największy wróg! Co MUSISZ wiedzieć o napojach gazowanych!

Twój największy wróg! Co MUSISZ wiedzieć o napojach gazowanych!

Jestem uzależniona od coca-coli….Słyszę to często. Przecież piję pepsi light – ma zero kalorii. To słyszę jeszcze częściej. W tym wpisie chcę Cię przekonać, że nie warto pić żadnych napojów gazowanych, również tych light. Zebrałam dla Ciebie wiadomości z wielu badań. Mam nadzieję, że pomogą Ci one zrozumieć jak niezdrowe i bezwartościowe jest spożywanie coca-coli(…)

Fitnessowe wyzwanie! Najlepsze ćwiczenia z piłką stabilizującą!

Fitnessowe wyzwanie! Najlepsze ćwiczenia z piłką stabilizującą!

Dzisiaj przygotowałam dla Ciebie fitnessowe wyzwanie. Poniżej znajdziesz wideo z  10 ćwiczeniami, z wykorzystaniem piłki stabilizującej. Moim zdaniem, każde ćwiczenie należy do zaawansowanych. Sprawdź w jakiej jesteś formie! Spróbuj wykonać każde ćwiczenie!     Ilość powtórzeń: 1)  10 2) 10 3) 30 sekund 4) 5 na każdą stronę 5) 10 na każdą nogę 6) 30(…)

Zdrowy deser! Mus czekoladowy z serem ricotta

Zdrowy deser! Mus czekoladowy z serem ricotta

Tym razem przygotowałam przepis dla wszystkich miłośników słodkości. Jak już wspominałam wcześniej, zdrowe jedzenie wciąż może smakować dobrze i nie powinno kojarzyć się z żadnym wyrzeczeniem. Poniżej znajdziesz przepis na przepyszny mus czekoladowy. Jego podstawowym składnikiem jest ser ricotta. Dzięki temu, Twój deser będzie nie tylko smaczny, ale i pożywny, bogaty w proteiny i wapń.(…)

Sezon na grilla – zdrowo

Sezon na grilla – zdrowo

Większości z nas, sezon na grilla kojarzy się z czymś niezdrowym. Dostałam nawet kilka maili  z zapytaniem – jak przetrwać? Otóż, mam dla Was dobrą wiadomość. Potrawy z grilla są bardzo zdrowe! Wystarczy zastosować jedynie kilka wskazówek i jak wszędzie, dokonywać prawidłowych wyborów. Najważniejsze zasady! – Zrezygnuj z kiełbasy i parówek. Każdy chyba z nas(…)

Quiche ze szpinakiem, pieczarkami i fetą

Quiche ze szpinakiem, pieczarkami i fetą

Quiche (kisz), to rodzaj wypieku, składający się z ciasta, nadzienia i zalewy jajecznej. Udało mi się jednak znaleźć przepis, z wyłączeniem ciasta. Dzięki czemu potrawa ta świetnie nadaje się na kolację (mała ilość węglowodanów – duża ilość białka). Ponadto, przepis ten jest przyjazny dla Twojego portfela i bardzo łatwy w wykonaniu. Ja dodałam szpinak, fetę(…)

W ciągłym biegu. Dlaczego tyję?

W ciągłym biegu. Dlaczego tyję?

Właściwie, mogłoby się wydawać, że jeśli jesteś w ciągłym biegu, powinnaś schudnąć? Otóż, niekoniecznie. Bycie aktywnym to jedno, bycie “zabieganym” to drugie. Z czym kojarzy Ci się zabiegany dzień? Większość z Was pewnie odpowie z brakiem czasu na wszystko. Zazwyczaj, w taki dzień wszystko robi się w biegu, brakuje czasu na relaks, a posiłki zjada(…)

Interwałowy trening w plenerze

Interwałowy trening w plenerze

Kolejny pomysł na trening, który możesz wykonać na świeżym powietrzu. Tym razem dodałam trochę więcej intensywności, włączając bieg pod górkę. Dzięki temu, całość będzie tworzyła trening interwałowy. W poniższej tabelce znajdziesz informacje, jak połączyć wszystkie ćwiczenia. Ćwiczenie I Podeprzyj się na rękach. Unieś jedną nogę w górę. Głowę schowaj, między ramiona. Powolnym ruchem, z wdechem(…)

Naucz się zdrowo odżywiać! Wartościowe źródła węglowodanów, białka i tłuszczy

Naucz się zdrowo odżywiać! Wartościowe źródła węglowodanów, białka i tłuszczy

Często mówię o tym, że racjonalne i zdrowe odżywianie się to podstawa. Aby ułatwić Ci dokonywanie dobrych wyborów żywieniowych postanowiłam sporządzić mała listę. Poniżej znajdziesz najbardziej wartościowe źródła, podstawowych składników odżywczych- węglowodanów, białka i tłuszczy. WĘGLOWODANY Węglowodany, obok białka i tłuszczy są najważniejszym składnikiem odżywczym. Stanowią codzienne źródło energii nie tylko dla mięśni, ale i(…)

Wszystko o treningu interwałowym

Wszystko o treningu interwałowym

Do tego wpisu zabierałam się kilka godzin (nie dlatego że nie miałam czasu czy ochoty). Temat jest tak rozległy, że nie wiedziałam jak usystematyzować całą wiedzę i wszystko co chcę przekazać. Wpadłam na pomysł. Artykuł będzie składał się z 3-ech, myślę , że najważniejszych części : I. Co to jest trening interwałowy? II. Jakie korzyści(…)

Ramiona i nogi w jednym? Ćwiczenia angażujące całe ciało!

Ramiona i nogi w jednym? Ćwiczenia angażujące całe ciało!

Jestem wielkim zwolennikiem ćwiczeń, angażujących całą część ciała. Sama trenuję tak bardzo często. Jeśli robię przysiady, czemu nie dodać to tego ramion? Trening będzie zdecydowanie bardziej wymagający i intensywniejszy. Spalisz więcej kalorii, w krótszym czasie i szybciej zobaczysz rezultaty. Mój ulubiony zestaw. Ułożyłam ćwiczenia w całość, tak żebyś mogła wykonać wszystkie po kolei (bez przerwy).(…)