Jak gotować zdrowiej?

Jak gotować zdrowiej?

Jak już pisałam, zdrowe odżywianie się wcale nie musi kojarzyć się z wyrzeczeniem czy głodówkami. Wystarczy znać parę sztuczek, które sprawią, że przygotowane przez Ciebie potrawy, będą dużo zdrowsze  i bardziej wartościowe. Zastąp sól ziołami. Dzięki temu Twoje potrawy będą nie tylko zdrowsze, ale i smaczniejsze. Nie rozgotowuj warzyw. Jeśli Twoje warzywa gotują się za(…)

Ćwiczenia, które zwiększą intensywność Twojego treningu

Ćwiczenia, które zwiększą intensywność Twojego treningu

Aby Twój trening  był intensywny i angażował wszystkie mięśnie ciała, nie musisz nawet wychodzić z domu. Wystarczy, że do swoich “standardowych” ćwiczeń dodasz te, które podwyższą Twoje tętno i przyspieszą oddech. Zobacz kilka moich ulubionych. Ćwiczenie I Zacznij od pozycji stojącej. Połóż ręce na ziemi i wyskocz w tył. Wykonaj pompkę. Trzymając ręce w tej(…)

Lista produktów, które pomogą Ci schudnać

Lista produktów, które pomogą Ci schudnać

Zapewne nie raz słyszałaś o produktach, które w naturalny sposób mogą przyspieszyć Twój metabolizm, a w konsekwencji pomogą Ci szybciej spalić  tkankę tłuszczową i zgubić zbędne kilogramy. Produkty te są pomocne – to prawda. Pamiętaj jednak, aby nie opierać na nich całej swojej diety. Aby schudnąć wciąż podstawę powinny stanowić pełnowartościowe posiłki i aktywność fizyczna.(…)

Zdrowe ciasteczka owsiane

Zdrowe ciasteczka owsiane

Ciasteczka owsiane są jednym z moich ulubionych smakołyków. Można zjeść je na deser do kawy, śniadanie czy zabrać ze sobą na drugie śniadanie. Zobacz mój ulubiony przepis. Składniki: Mąka pełnoziarnista lub żytnia – 1 szklanka Płatki owsiane – 1 szklanka Otręby pszenne – 1 szklanka Rodzynki – 100 g Orzechy ( do wyboru) – 100(…)

Jak zwiększyć swoją szansę na sukces?

Jak zwiększyć swoją szansę na sukces?

Z doświadczenia wiem, że pierwsze tygodnie realizacji “fitnessowych” postanowień są  najważniejsze. Potwierdziły to również ostatnie badania. Wykazały one, że osoby, które przeszły przez pierwsze 30 dni, mają dużo większą szansę na sukces. Jak w takim razie przetrwać ten pierwszy okres? Zobacz kilka wskazówek.   1. Skup się na jednym celu. Wyznaczanie sobie zbyt wielu celów(…)

Jesteś FIT, bądź dumna

Jesteś FIT, bądź dumna

W Polsce nie było mnie 3 lata. Powrót i kilka tygodniu w kraju trochę mnie przerażał0. Kiedy wyjeżdżałam, szeroko rozumiany fitness nie był na najwyższym poziomie. Siłownie nie były czynne od samego rana (przynajmniej u mnie w mieście), większość jej członków to mężczyźni (bez karków;), na ulicach nie spotykało się dużo biegaczy, w parku nie(…)

Krótka przerwa

Krótka przerwa

Kochani, w związku z długą podróżą, która mnie czeka, zmianą czasową, brakiem internetu przez krótki okres, muszę ogłosić przymusową przerwę na stronie. Wracam do pisania najpóźniej w czwartek:) W międzyczasie, życzę Wam dużo aktywnego i radosnego czasu:) Do szybkiego usłyszenia;)

Jak rozpocząć dzień z energią?

Jak rozpocząć dzień z energią?

Czy wiesz, że pierwsze 30 minut po wstaniu z łóżka ma ogromny wpływ na resztę Twojego dnia? Zacznij dzień z energią i uśmiechem na twarzy. Kilka wskazówek: 1. Pełnowartościowe śniadanie. Wiem. Powtarzam to na każdym kroku. Jednak od tego co zjesz rano, zależy poziom energii w ciągu całego dnia. Miej pewność, że dostarczysz rano pełnowartościowe(…)

10 najgorszych dietetycznych nawyków, które spowalniają Twoje rezulaty

10 najgorszych dietetycznych nawyków, które spowalniają Twoje rezulaty

Starasz się kontrolować swoje jedzenie, a rezultatów nie widać? Możesz popełniać błędy, o których nawet nie wiesz. Zobacz 10 najczęściej występujących nawyków, które mogą zakłócić cały proces odchudzania. 1. Duża ilość produktów dietetycznych. Nie ma produktów, których jedzenie spowoduje utratę kilogramów. A tak właśnie traktuje się produkty light. Żeby schudnąć należy jeść pełnowartościowe źródła węglowodanów,(…)

Ćwiczenia czy dieta? Na czym warto skupić swoją uwagę?

Ćwiczenia czy dieta? Na czym warto skupić swoją uwagę?

Każdy z nas wie, że aby schudnąć i cieszyć się ze szczupłej sylwetki należy zadbać o odpowiednią dietę i wysiłek fizyczny. Badania naukowe wykazały jednak, że jeśli skupisz się na jednym zdrowym nawyku, zaniedbujesz drugi. Na czym w takim razie skupić jest się najkorzystniej? Ponad 60 % naszych sukcesów podczas odchudzania, zależy od odpowiednich nawyków(…)