Jak urozmaicić swoją owsiankę?

Jak urozmaicić swoją owsiankę?

Owsianka jest jednym z najbardziej wartościowych posiłków, które zawsze polecam na śniadanie. Sama jednak wiesz, że jedzenie jej każdego poranka może być wyzwaniem. Moje śniadanie nie nudzi mi się jednak nigdy. Zobacz kilka sprawdzonych przeze mnie sposobów, na urozmaicenie owsianki. 1. Dodaj proteiny. Dodaj do swojej owsianki 1/2 szklanki jogurtu z dodatkiem siemienia lnianego lub(…)

Jak zrobić zdrową kanapkę?

Jak zrobić zdrową kanapkę?

Zrobienie zdrowej kanapki jest dzisiaj niemałym wyzwaniem. Powinna być ona nie tylko bogata w składniki odżywcze, ale i smaczna i pożywna. Spójrz na kilka wskazówek, które pomogą Ci dokonać prawidłowych wyborów. 1. Wybierz zdrowy chleb. Zdrowy chleb to taki, który wykonany jest z pełnego ziarna. Za jeden z najzdrowszych uważa się chleb żytni, wykonany na(…)

8 zmian, które urozmaicą Twój trening

8 zmian, które urozmaicą Twój trening

Nawet jeśli znalazłaś dla siebie fitness program, dzięki któremu uzyskujesz świetne rezultaty, wkrótce będziesz musiała pomyśleć o zmianie. Poniżej znajdziesz kilka prostych wskazówek, które pomogą Ci zmienić i urozmaicić Twój trening. Unikniesz tym samym tak zwanego plateau, a co za tym idzie, Twoje treningi będą efektywniejsze i szybciej zobaczysz rezultaty. 1. Zamień maszyny na wolne(…)

Czy warto trenować na czczo?

Czy warto trenować na czczo?

Trening jeszcze przed śniadaniem budził i zawsze będzie budził wiele emocji. Badania opublikowane w International Journal of Sports Medicine pokazały, że osoby, które trenowały na czczo, spaliły więcej tkanki tłuszczowej niż te, które zjadły przed treningiem lekkostrawny posiłek. Budząc się rano, poziom insuliny w Twoim organizmie jest niski. Jest to jeden z powodów, dlaczego rano(…)

Jak schudnąć więcej?

Jak schudnąć więcej?

Badania przeprowadzone przez Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics wykazały, że osoby, które zapisywały to co jedzą i piją schudły więcej, niż osoby, które tego nie robiły. Badania przeprowadzono na 123 kobietach. Kobiety, które prowadziły notatki ze swoich posiłków, schudły 3 kg więcej. Ponadto, te same badania wykazały, że kobiety które omijały posiłki,(…)

Najzdrowsze ziarno – quinoa w kuchni

Najzdrowsze ziarno – quinoa w kuchni

Quinoa (komosa ryżowa) jest jednym z najbardziej wartościowych ziaren, które powinnaś uwzględnić w swojej diecie. Jest bogatym źródłem białka, witamin i minerałów, w tym manganu, magnezu, wapnia, żelaza, miedzi i fosforu. Ponadto, białko zawarte w komosie jest białkiem kompletnym, co nie często charakteryzuje ziarna. Zawiera wszystkie niezbędne aminokwasy, które nie są syntetyzowane w organizmie ludzkim i(…)

Fitness wskazówki dla zapracowanych

Fitness wskazówki dla zapracowanych

Brak czasu nigdy nie powinien być powodem, dla którego rezygnujemy ze zdrowego i aktywnego trybu życia. Nigdy nie jest to dobra wymówka. I tutaj sprawdza się powiedzenie: “Dla chcącego, nic trudnego”. Wystarczy trochę chęci i dobrej organizacji. Oto kilka wskazówek, które pozwolą Ci być w formie. Nawet jeśli jesteś bardzo zapracowana. 1. Rób listę. Zrobienie(…)

Zdrowy deser – banan z masłem orzechowym

Zdrowy deser – banan z masłem orzechowym

Czy jesteś osobą, która nie wyobraża sobie dnia bez deseru? Masz ochotę na coś słodkiego? Nie ma problemu – nie musisz niczego sobie odmawiać. Znalazłam dla Ciebie prosty przepis, który zaspokoi wszystkie Twoje potrzeby. Zobacz jak szybko możesz zrobić pyszny i zdrowy deser! Twój deser będzie miał maksymalnie 200 kalorii. Dodatkowo, będzie bogaty w proteiny,(…)

Czy BMI ma znaczenie?

Czy BMI ma znaczenie?

BMI  jest jednym z najbardziej popularnych mierników, stosowanych do klasyfikacji  wagi. Aby obliczyć swoje BMI należy znać jedynie swój wzrost i wagę. Jak wygląda formuła? Przykładowo dla osoby o wzroście 176 cm i wadze 60kg BMI obliczamy następująco: Wzrost – 176cm – 1,76 m Waga – 60 kg BMI = 60 / ( 1,76 x(…)

Jak zwiększyć efektywność treningu na brzuch?

Jak zwiększyć efektywność treningu na brzuch?

Płaski i umięśniony brzuch zawsze będzie wyglądał dobrze. Trenujesz brzuch zapewne bardzo często. Czy jesteś zadowolona ze swoich efektów? Myślę, że więcej niż połowa z Was odpowie, że nie. Co zrobić, żeby wyciągnąć jak najwięcej ze swoich treningów i cieszyć się ze zdumiewających rezultatów? Mam dla Ciebie kilka wskazówek, które zwiększą efektywność Twoich ćwiczeń na(…)