Trenujesz późno? Jak powinien wyglądać Twój posiłek potreningowy?

Trenujesz późno? Jak powinien wyglądać Twój posiłek potreningowy?

Wiele z nas trenuje w późnych godzinach. Swoje treningi kończymy często nawet po 22. I tu pojawia się pytanie – jeść czy nie jeść? Jak powinien wyglądać ten ostatni posiłek? Pierwsza odpowiedź brzmi – jeść. Wiem, że nie jesteście przekonane do tego, żeby jeść coś tak późno, prawda? Niestety, żeby wstać rano z energią, a(…)

Bananowe krakersy – 2 składniki!

Bananowe krakersy – 2 składniki!

Ostatnimi czasy, uwielbiam próbować jedynie kilkuskładnikowe przepisy. Ostatnio opublikowałam Placki z jogurtem greckim – tylko 4 składniki! Dzisiaj znalazłam coś jeszcze lepszego – jedynie 2 składniki!!! Czego potrzebujesz? Siemię lniane – 1/2 szklanki Banan – 1 średni Wykonanie: Banalnie proste. Rozgnieć banana  i dodaj do niego siemię lniane. Całość wymieszaj. Wyłóż łyżką na blachę (ja używam(…)

Poranne zmęczenie – jakie błędy popełniasz?

Poranne zmęczenie – jakie błędy popełniasz?

Wstajesz rano zmęczona i ciężko jest Ci zacząć dzień z energią? Wiele z nas nie zdaje sobie sprawy, że wystarczy jedynie kilka zmian, które sprawią, że rano poczujesz się wypoczęta i gotowa na nowe wyzwania;) (Czasem nawet zastanawiam się jak można funkcjonować bez przestrzegania tych zasad?) Błąd I: Złe odżywianie się. Dotyczy to przede wszystkim(…)

Węglowodany dobre vs węglowodany złe

Węglowodany dobre vs węglowodany złe

  I do tego krótka lista: Węglowodany dobre: Owsianka Pełnoziarniste płatki na mleko Pełnoziarniste pieczywo Brązowy ryż Pełnoziarnisty makaron Rośliny strączkowe ( w tym fasola, groszek) Kasza ( w tym kasza gryczana, quinoa,  kuskus) Warzywa i owoce Węglowodany złe: Produkty z białej mąki Słodzone napoje ( w tym słodzone soki) Słodycze (większości) Ciasta, desery Biały ryż,(…)

Zdrowy pudding czekoladowy

Zdrowy pudding czekoladowy

Często zadajecie pytanie – jak walczyć ze słodkościami? Już nie musicie;) Wystarczy, że tradycyjne, “kupne” słodycze zastąpisz zdrowszymi ich wersjami, które możesz sama wykonać w domu. Dzisiaj pudding i to do tego czekoladowy;) Czego potrzebujesz? Masło migdałowe (lub orzechowe) – 1/4 szklanki Miód – 1/4 szklanki Woda – 1/8 szklanki Naturalne kakao – 1/4 szklanki(…)

3 sposoby na wymarzony brzuch

3 sposoby na wymarzony brzuch

Kto nie marzy o płaskim brzuchu? Marzą Ci się lekko zarysowane mięśnie? Ćwiczysz i nie widzisz efektów? Gdzie tkwi problem? Wiele z nas spodziewa się efektów, wykonując jedynie tradycyjne ćwiczenia na brzuch. Niestety, to nie wystarczy. Liczy się każdy szczegół. Zobacz 3 zasady, których przestrzeganie, pozwoli Ci uzyskać najlepsze efekty. 1. Zadbaj o dietę. Dieta(…)

10 powodów dla których warto biegać

10 powodów dla których warto biegać

Ostatnio przekonywałam, że okres jesienno-zimowy wcale nie musi oznaczać przerwy w bieganiu (Przeczytaj Jak ubrać się na jesienno-zimowe bieganie?). Dzisiaj mam nadzieję, że przekonam Cię do samego biegania. Bieganie przynosi ogromną ilość korzyści! Przekonałam?

Placki z jogurtem greckim – tylko 4 składniki!

Placki z jogurtem greckim – tylko 4 składniki!

Ostatnio wypróbowany przeze mnie przepis- wyśmienity:)! Same placki są przepyszne, szybkie i proste wykonanie, niewielka ilość składników. Takie gotowanie lubię najbardziej:) Koniecznie wypróbuj! Jakich 4-ech składników potrzebujesz? Jogurt grecki – 180 g Jajko – 1 Mąka pełnoziarnista – 1/2 szklanki Soda oczyszczona (lub proszek do pieczenia) – 1 łyżeczka Wykonanie: Wlej jogurt do małej miski.(…)

Ciekawostka dnia – Jak zgubić więcej kilogramów?

Ciekawostka dnia – Jak zgubić więcej kilogramów?

Jak robisz zakupy? Czy planujesz z wyprzedzeniem co kupisz i robisz listę? Powinnaś! Nowe badania, przeprowadzone przez Journal Nutrition and Diabetes dowiodły, że osoby, które robią listę zakupów w domu, w sklepie kupują zdrowsze i bardziej wartościowe produkty. Badania przeprowadzono na 163, odchudzających się kobietach. Połowa z nich planowała swoje posiłki i zawsze wybierała się(…)

Jak ubrać się na jesienno-zimowe bieganie?

Jak ubrać się na jesienno-zimowe bieganie?

Niestety, pogoda nas nie rozpieszcza. Nie oznacza to jednak, że lepiej jest zrezygnować z trenowania na świeżym powietrzu. Pamiętaj – pogoda na trening jest zawsze dobra – wystarczy odpowiednio się ubrać. Jakich zasad należy przestrzegać? Ważne jest, aby zachować ciepło ciała, ale jednocześnie go nie przegrzewać. Jedną z ważniejszych zasad jaką przestrzegają biegacze, jest ubieranie(…)