Fitness wyzwanie! Zaangażuj całe ciało!

Fitness wyzwanie! Zaangażuj całe ciało!

Zdecydowanie za mało jest takich ćwiczeń i zdecydowanie za mało ich wykonujemy. Ćwiczenie z dzisiejszego fitness wyzwania to jedno z najlepszych ćwiczeń, jakie ostatnio pokazałam. Dlaczego? Ćwiczenie jest super wymagające, angażuje do pracy niemal każdy mięsień – ramiona, brzuch, plecy, pośladki, uda. Mam dla Ciebie wyzwanie! Ile sekund uda Ci się wytrzymać? Podeprzyj się na(…)

Ekstremalny trening brzucha!

Ekstremalny trening brzucha!

Po tym zestawie ćwiczeń, mam nadzieję, że poczujesz swój brzuch. Trening jest krótki, a intensywny, angażujący każdy mięsień brzucha. Gotowa? Zasady są bardzo proste. Trening składa się z 5-ciu ćwiczeń. Wykonaj bez przerwy niżej wymienione ćwiczenia ( w tej samej kolejności). Każde ćwiczenie trwa określoną ilość sekund (w zależności od poziomu wytrenowania – patrz poniżej).(…)

5 zdrowych produktów, których nie jesz poprawnie

5 zdrowych produktów, których nie jesz poprawnie

Starasz się dokonywać właściwych wyborów i jesz tylko wartościowe produkty? Jesteś na dobrej drodze. Czy wiesz jednak, że pewnych produktów nie wykorzystujesz w pełni. Zobacz, jakie błędy możesz popełniać i zapoznaj się z prostymi sposobami na poprawienie Twojej diety. Warzywa Popełniany błąd: gotowanie warzyw. Jak ten błąd naprawić? Gotuj na parze lub jedz surowe. Warzywa(…)

Mój sposób na jesienno – zimowy sezon!

Mój sposób na jesienno – zimowy sezon!

Szare, krótkie i deszczowe dni zapewne nie są najbardziej sprzyjającym czasem dla każdej z nas. Nawet największy optymista w tym czasie miewa swoje “gorsze” dni. Przyznaję się sama – często walczę, żeby nie zaszyć się pod kocem i przeczekać sezon zimowy, a już na pewno listopad. Dlaczego jednak nie obrócić kota ogonem i wykorzystać czas(…)

Pieczone jabłka z płatkami owsianymi

Pieczone jabłka z płatkami owsianymi

Zupełnie zapomniałam jak przepyszne ( i zdrowe) mogą być pieczone jabłka. Jest teraz świetny na to moment, jabłek mamy pod dostatkiem. Ja dzisiaj próbuję! Składniki: 1 jabłko Płatki owsiane  – 2 łyżki Miód lub syrop klonowy – 1 łyżka Cynamon Możesz dodać również orzechy czy suszone owoce Wykonanie: Przetnij jabłka na połówki. Wytnij środki tak,(…)

Najlepsze ćwiczenie na “boczki”

Najlepsze ćwiczenie na “boczki”

Wiele kobiet boryka się z tak zwanymi “boczkami”. Mam na to sposób. Zobacz moje ulubione ćwiczenie, które wzmacnia cały korpus, a szczególnie boczną jego część. Podeprzyj się na przedramionach tak, aby łokcie znajdowały się tuż pod Twoimi ramionami. Unieś biodra w górę. Twoje kolana, biodra i ramiona powinny znajdować się w jednej linie. Unieś zewnętrzną(…)

Najzdrowsze sery – jakie wybrać?

Najzdrowsze sery – jakie wybrać?

Prawdą jest, że sery mogą być zdrowe. Są bogatym źródłem protein, witamin A, B12, wapnia, cynku czy fosforu. Do serów należy podchodzić jednak bardzo ostrożnie. Duża ich część nie powinna znajdować się w Twojej diecie, ze względu na wysoką zawartość tłuszczu i sodu. Istnieje również wiele “seropodobnych” produktów, od których zdecydowanie powinno trzymać się z(…)

Jak prawidłowo wykonywać wykroki?

Jak prawidłowo wykonywać wykroki?

Wykroki to jedno z najbardziej popularnych i efektywnych ćwiczeń, wzmacniających uda, pośladki oraz mięśnie całego korpusu. Zdecydowanie powinny one znaleźć się w każdym planie treningowym. Poprawne wykonywanie wykroków ma ogromne znaczenie! Naucz się techniki ćwiczenia, zwiększając tym samym nie tylko efektywność, ale i bezpieczeństwo swoich treningów. Pozycja startowa: Stań w lekkim rozkroku. Wyprostuj plecy, napnij(…)