Jak trenować w domu? Skomponuj swój własny trening Cz. III

Jak trenować w domu? Skomponuj swój własny trening Cz. III

Dzisiaj cześć III. Trening znacznie różni się od pozostałych. Zestaw jest bardziej intensywny, ze względu na dużą ilość ćwiczeń cardio. Dodatkowo, w tym programie nie liczymy ilości powtórzeń danego ćwiczenia, a czas jego trwania. Każda seria kończy się 10 minutowym interwałem, dlatego trening można wykonać w domu jedynie jeśli masz dostęp do bieżni, orbitreka lub(…)

Zielone koktajle – skomponuj swój własny zestaw!

Zielone koktajle – skomponuj swój własny zestaw!

Ostatnio pisałam, że zaczynam do swojej diety wprowadzać więcej zielonych koktajli. Początkowo brakowało pomysłów. Dzisiaj ułożyłam jednak zestaw, który nigdy się nie nudzi. Mam nadzieję, że i Tobie pomoże komponować własne, ulubione koktajle. Dodatkowo, do każdego zestawu możesz dodać jeszcze sok z cytryny, miód, płatki owsiane czy masło orzechowe. Mniam! Jaki jest Twój ulubiony zestaw?

Jak uniknąć efektu jo-jo i skutecznie schudnąć?

Jak uniknąć efektu jo-jo i skutecznie schudnąć?

Niestety, efekt jo-jo dotyczy i pewnie będzie dotyczył wiele osób. Okazuje się, że najtrudniejsze nie jest samo schudnięcie, a utrzymanie wymarzonej wagi przed dłuższy czas. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta: BO SZUKAMY SZYBKICH I EFEKTYWNYCH SPOSOBÓW NA UTRATĘ WAGI! Dzisiaj modne są diety cud – zaczynając od tej, gdzie liczbę kalorii ograniczamy do 1000 (lub czasem(…)

Jak trenować w domu? Skomponuj swój własny trening Cz. II

Jak trenować w domu? Skomponuj swój własny trening Cz. II

Dzisiaj część II małego cyklu, który mam nadzieję, że pomoże Ci skomponować swój ulubiony trening. W przykładzie użyłam tych samych ćwiczeń co w zestawie I, pamiętaj jednak – to od Ciebie zależy co będzie znajdowało się w Twoim planie. Program świetnie nadaję  się również do wykonania treningu obwodowego na siłowni. Jeśli brakuje Ci pomysłów na(…)

Zimowy koktajl ze szpinakiem

Zimowy koktajl ze szpinakiem

Jeśli komuś brakuje pomysłu na II śniadanie (lub nawet na śniadanie), podsyłam przepis. Ostatnio zdecydowałam, że czas urozmaicić trochę dietę i wprowadzić do niej więcej warzyw ( o które trudniej w okresie zimowy). Jednym z moich pomysłów jest wypicie minimum 1 szklanki koktajlu dziennie, z dodatkiem warzyw. Dzisiaj ze szpinakiem. Koktajl bananowy z owsianką i(…)

Jak trenować w domu? Skomponuj swój własny trening Cz. I

Jak trenować w domu? Skomponuj swój własny trening Cz. I

Właściwie, żeby wykonać kompleksowy trening nie musisz wychodzić nawet z domu. Za każdym razem możesz wybrać inny zestaw ćwiczeń i “zaatakować” inne mięśnie! Dzięki temu nie tylko Twoje rezultaty będą lepsze, ale i nie będzie grozić Ci nuda! Właśnie dlatego pomyślałam, że wstawię na stronę “szablony”, na postawie  których możesz skomponować swój własny trening. Dzisiaj(…)

12 rzeczy, które musisz robić, żeby osiągnąć sukces

12 rzeczy, które musisz robić, żeby osiągnąć sukces

Nie, nie chcę poruszać tu tematu zdrowej diety, treningu czy sukcesu w odchudzaniu… Czy zastanawiałaś się kiedyś jak odnieść sukces w życiu? Czy myślisz, że osobom sukcesu przyszło wszystko bardzo łatwo? Ja sporządziłam swoją listę, która wierzę, że przybliży mnie do moich celów. Co sądzisz? Czy dodałabyś coś od siebie?

Pieczeń z soczewicy w sosie pomidorowo-jogurtowym

Pieczeń z soczewicy w sosie pomidorowo-jogurtowym

Moja siostra, zresztą tak jak ja, jest miłośniczką zdrowej kuchni. Uwielbia gotować i wczoraj zabrała się za pichcenie. Powiem szczerze – kolacja wyszła jej znakomita. Od razu wiedziałam, że przepis na pieczeń z soczewicy musi znaleźć się na stronie. Soczewica jest bardzo zdrowa, a całe danie jest super wartościowe i pożywne. Świetny pomysł na kolację(…)

Owsiankowe kubeczki – zdrowy deser!

Owsiankowe kubeczki – zdrowy deser!

Zdrowo, pożywnie i smacznie. Powinno to charakteryzować każdą dietę. Dlatego wrzucam dzisiaj kolejny przepis – tym razem deser 😉 Owsiankowe kubeczki Składniki (6 porcji): Płatki owsiane – 1 szklanka Rodzynki – 1/2 szklanki Orzechy włoskie (pokruszone) – 1/3 szklanki Pestki dyni – 1/3 szklanki Siemię lniane – 1/3 szklanki Cynamon – 1 łyżeczka Gałka muszkatołowa(…)

30-dniowe PLANK wyzwanie!

30-dniowe PLANK wyzwanie!

Każdy z Was doskonale zna Plank, inaczej zwany deseczką, prawda? Mam dla Was 30 – dniowe wyzwanie, którego mam nadzieję podejmiemy się wspólnie. Dzisiaj również Tworzę wydarzenie na facebooku,  aby przyłączyło się do nas więcej osób. Dzielcie się swoimi wynikami tutaj i na fanpage’u. Piszcie każdego dnia! Razem będzie nam łatwiej się zmobilizować!!! START 17(…)