Jak trenować w domu? Skomponuj swój własny trening Cz. V

Jak trenować w domu? Skomponuj swój własny trening Cz. V

No to mamy już 5 części małego cyklu. Mam nadzieję, że znajdziesz w tych treningach swój ulubiony.   Pamiętajcie, że treningi można również wykonywać na siłowni i na świeżym powietrzu. Pozostałe części: Jak trenować w domu? Skomponuj swój własny treningi cz. I Jak trenować w domu? Skomponuj swój własny treningi cz. II Jak trenować w(…)

Ciasto szpinakowe

Ciasto szpinakowe

Początkowo dzisiejszy post miał być o pączkach – a dokładnie o zdrowszej ich wersji. W końcu za 2 dni Tłusty Czwartek. Potem pomyślałam, że zjedzenie pączka raz do roku nie zaszkodzi, więc pojawił się nowy pomysł – przepis na ciasto szpinakowe! Też początkowo myślałam, że szpinak nie pasuje. A jednak… Składniki: Mąka (może być pełnoziarnista)(…)

Silne nogi i pośladki – 20-dniowe ALWAYS FIT wyzwanie!

Silne nogi i pośladki – 20-dniowe ALWAYS FIT wyzwanie!

Pierwsze PLANK wyzwanie cieszyło się ogromną popularnością. Czy wiesz, że w wydarzeniu wzięło udział prawie 500 osób? W grupie dotrwaliśmy do 5 minut!! Super!!! Tym razem wzmacniamy nogi i pośladki! Krzesełko, inaczej wall sit, to jedno z najbardziej efektywnych ćwiczeń wzmacniających nogi i pośladki. Zaczynamy intensywny, 20-dniowy program, po którym będziesz w stanie wytrzymać w(…)

Dietetyczne zmiany – 5 wskazówek, które pomogą Ci wytrwać w postanowieniu

Dietetyczne zmiany – 5 wskazówek, które pomogą Ci wytrwać w postanowieniu

Nieważne czy chcesz schudnąć, lepiej się poczuć czy poprawić wyniki sportowe. Jeśli przez długi okres czasu nie zwracałaś uwagi na to co jesz, wprowadzenie zdrowych nawyków żywieniowych może być dla Ciebie rewolucją i nie lada wyzwaniem. Jak wytrwać w postanowieniu? Kilka moich wskazówek: Masz jakieś swoje sposoby na bezbolesną zmianę nawyków żywieniowych?

Zdrowy kręgosłup – ćwiczenia

Zdrowy kręgosłup – ćwiczenia

Tak jak obiecałam – do postu Zdrowy kręgosłup – na co należy zwróć uwagę, dokładam ćwiczenia. Pierwsza część to ćwiczenia wzmacniające przede wszystkim dolny odcinek pleców. Druga część -rozciąganie. O tym również musisz pamiętać, jeśli chcesz zadbać o swój kręgosłup. Ćwiczenia W tym planie powinna również znaleźć się deseczka, która nie tylko wzmacnia plecy, ale(…)

Przepis na domowe pesto!

Przepis na domowe pesto!

Najlepsze pomysły na przepisy pojawiają się zawsze wtedy, kiedy nie mogę znaleźć zdrowej wersji mojego ulubionego produktu lub po prostu te najzdrowsze są bardzo drogie. Tak było w przypadku guacamole czy masła orzechowego (kliknij po domowe przepisy). Tak jest również teraz. Czy próbowałaś kiedyś pesto? Smak bazylii połączony z orzechami i serem, hmm brzmi smakowicie.(…)

Zdrowy kręgosłup – na co należy zwrócić uwagę?

Zdrowy kręgosłup – na co należy zwrócić uwagę?

Niestety, ale na bóle pleców i kręgosłupa skarży się coraz większa liczba osób. Powodów jest mnóstwo – brak ruchu, siedząca praca, nadwaga, a nawet sposób odżywiania się. W tym wypadku lepiej jest działać profilaktycznie. Zobacz czy nie popełniasz błędów: 1. Czy jesteś osobą aktywną? Niekoniecznie mam tu na myśli konkretny plan treningowy. Nawet najmniejsza aktywność(…)

Czytanie etykiet – jak wybierać zdrowe produkty?

Czytanie etykiet – jak wybierać zdrowe produkty?

Z powodzeniem można nazwać ten post “Sztuka czytania etykiet”. Wybranie zdrowych produktów jest dzisiaj niemałym wyzwaniem. Prawdą jest, że nie da się całkowicie wykluczyć z naszej diety niezdrowe substancje. Z pewnością jednak można ich ilość zmniejszyć. A jak to kiedyś powiedział ktoś mądry – to dawka czyni truciznę. Kiedyś pisałam o 5 składnikach, na które(…)

Jak trenować w domu? Skomponuj swój własny trening Cz. IV

Jak trenować w domu? Skomponuj swój własny trening Cz. IV

Kolejny wzór treningowy, który mam nadzieję, że pomoże Ci skomponować swój ulubiony trening. W tym treningu,szczególnie ważna, jest jedna zasada – wybierz ćwiczenia, które są bardzo wymagające, sprawiają Ci trudność i angażują dużą ilość mięśni. Po inspiracje do ćwiczeń zaglądnij do katalogu ćwiczeń i programów treningowych oraz koniecznie zobacz Ćwiczenia, które zwiększą intensywność Twojego treningu.(…)