LIFESTYLE – Dzisiejszy jadłospis

LIFESTYLE – Dzisiejszy jadłospis

Dzisiaj szybciutko wrzucam krótki post, który mam nadzieję pomoże Wam w planowaniu Waszych posiłków. Już od dłuższego czasu staram się, aby moja dieta była perfekcyjna: – zawsze jem śniadanie – owoce jem tylko w pierwszej części dnia – jem bardzo regularnie, 5 razy dziennie – piję minimum 2 litry wody dziennie – wieczorem wykluczam z(…)

Q&A Wieczorne podjadanie

Q&A Wieczorne podjadanie

Wracam po krótkiej przerwie. Niestety, ale jeszcze przed weekendem dopadł mnie jakiś wirus…Weekend przeleżałam w łóżku ;( Dopiero dochodzę do siebie, więc nie miałam nawet o czym pisać – kilka dni przeplatałam z treningami z klientami i odpoczynkiem. Jakoś się udało 😉 Od jutra zaczynam swoje treningi  na siłowni – LEG DAY  na początek 😉(…)

LIFESTYLE – Leg day!

LIFESTYLE – Leg day!

Dzisiejszy poniedziałek mogę uznać za idealny. Takie dni uwielbiam. Trening : 100 % Siłownia – trening nóg + brzuch 1. Martwy ciąg 4 x 10 2. Wykroki z jedną nogą na ławce (split squat) ze sztangą – 3 x 10 3. Wykroki (w tył) ze sztangą nad głową – 3 x 10 4. Pistolety (pistol(…)

LIFESTYLE – TP Therapy Master Trainer w Londynie

LIFESTYLE –  TP Therapy Master Trainer w Londynie

Wpisy miały być codziennie – a tu już tydzień minął. Ale ten czas leci … 😉 No nic – wracam do żywych. Dopiero dzisiaj znalazłam chwilkę, żeby usiąść do komputera. Zeszły tydzień zaczął się intensywnie. Po krótkim, niedzielnym odpoczynku (po sobotnim półmaratonie), w poniedziałek od samego rana na nogach. Treningi + przygotowanie do wtorkowego wyjazdu.(…)

LIFESTYLE – Majówkowe szaleństwo

LIFESTYLE – Majówkowe szaleństwo

Jak Wam minął majowy weekend? Aktywnie? Mi udało się wygospodarować 2 dni wolnego. Atrakcją weekendu zdecydowanie był sobotni półmaraton w Sopocie. Początkowo, bieg ten nie był w moim planie. Całą zimę spędziłam na siłowni, a ostatnie 10 km przebiegłam w listopadzie. Mimo, że codziennie biegam sporo (taki charakter pracy) – długie wybiegania nie znalazły się(…)