TRUE STORY! Prawdziwa motywacja!

TRUE STORY! Prawdziwa motywacja!

Cztery miesiące po urodzeniu drugiego synka doszłam do momentu w którym wiedziałam ze muszę coś ze sobą zrobić. W obu ciążach przytyłam równo 20 kg a i przed ciążami nigdy nie byłam zadowolona ze swojej figury. Szukając rożnych inspiracji i pomysłów jak rozpocząć na nowo wojnę ze swoją nadwagą natrafiłam na stronę Marysi Kilian. Nie(…)

Białko w diecie – przyspiesz swoje efekty!

Białko w diecie – przyspiesz swoje efekty!

Jesteś osobą aktywną? Pewnie niejednokrotnie słyszysz, żeby zwiększyć ilość białka w swojej diecie. Właściwie powtarza się to na każdym kroku – chcesz schudnąć? Jedz więcej białka. Chcesz zbudować mięśnie? Zwiększ ilość protein w każdym posiłku. Od razu napiszę, że jestem zwolennikiem tradycyjnego odżywiania się – nie rezygnuję w swojej diecie z żadnych składników – ponad(…)

Zestaw dla biegacza – 5 ćwiczeń na pośladki

Zestaw dla biegacza – 5 ćwiczeń na pośladki

Ostatnio pisałam o super ważnej rzeczy, jaką jest wzmacnianie pośladków.  Jeśli jeszcze nie udało Ci się przeglądnąć artykułu – koniecznie przeczytaj !!! Jak biegać bezpiecznie? Mocne pośladki to podstawa! Dzisiaj, tak jak obiecałam zestaw ćwiczeń, które pomogą Ci wzmocnić pośladki, a  szczególnie tak zwany pośladkowy średni (gluteus medius), który jest szczególnie ważny dla każdego biegacza,(…)