3 sposoby na wymarzony brzuch

Kto nie marzy o płaskim brzuchu? Marzą Ci się lekko zarysowane mięśnie? Ćwiczysz i nie widzisz efektów? Gdzie tkwi problem?

Wiele z nas spodziewa się efektów, wykonując jedynie tradycyjne ćwiczenia na brzuch. Niestety, to nie wystarczy. Liczy się każdy szczegół. Zobacz 3 zasady, których przestrzeganie, pozwoli Ci uzyskać najlepsze efekty.

1. Zadbaj o dietę. Dieta ma tutaj ogromne znaczenie. I nie mówię tutaj o dietach “cud”, a o zdrowym i racjonalnym odżywianiu. Postaraj się, aby Twoje posiłki były regularne i składały się jedynie z wartościowych i jak najmniej przetwarzanych produktów. Koniecznie przeczytaj:

2. Wykonuj ćwiczenia spalające tkankę tłuszczową. Samo wzmacnianie nie wystarczy. Owszem, Twój brzuch będzie silny, ale przykryty tkanką tłuszczową. Postaraj się wykonywać 3 razy w tygodniu ćwiczenia spalające tkankę tłuszczową. Szczególnie polecam trening interwałowy. Zajrzyj do artykułów:

Jestem wielkim miłośnikiem interwałów, więc na moje stronie znajdziesz wiele innych pomysłów. Zaglądnij do działu programy treningowe.

3. Wzmacniaj całe ciało. Aby cieszyć się z rezultatów, powinnaś wzmacniać nie tylko brzuch, ale i cały korpus. Ja zbudowałam silny brzuch, bez wykonywania docelowych ćwiczeń na brzuch. Dodatkowo, jeśli zbudujesz tkankę mięśniową, Twój metabolizm będzie przyspieszony i zaczniesz spalać tkankę tłuszczową, co w konsekwencji odsłoni Twoje mięśnie.

Jeśli będziesz konsekwentna i wytrwała gwarantuję Ci, że pierwsze efekty zobaczysz już po 10 dniach. Przyjmujesz wyzwanie?

Jeśli masz jakieś pytania, koniecznie daj mi znać;)