Poniżej znajdziesz 5 ćwiczeń, które angażują do pracy nie tylko ramiona, ale i cały korpus ( w tym brzuch). Wykonaj 5 ćwiczeń bez żadnych przerw. Całość powtórz 3 razy. Możesz również wybrać ulubione ćwiczenie i dodać je do swojego planu.

pompkiUwagi!

Powtórz 10 razy. Jeśli jesteś osobą początkującą, wybierz wersję na kolanach. Pamiętaj, pompki to jedno z najbardziej efektywnych ćwiczeń, które angażuje do pracy prawie całe ciało. Koniecznie wypróbuj Pompki – wyzwanie .

 

 

ćwiczenia ramionaUwagi!

Wykonaj 20 powtórzeń. Wypchnij biodra w górę, tak żeby Twoje ciało znalazło się w jednej linii.

 

 

 

 

ćwiczenia mięśnie ramionUwagi!

Wykonaj 10 powtórzeń na każdą stronę. Napnij brzuch i nie wymachuj biodrami (biodra skieruj do podłogi). Podczas ruchu w górę, twoje dłonie powinny znajdować się pod barkami.

 

 

ćwiczenia mięśni ramionUwagi!

Powtórz 10 razy na każdą stronę. Podeprzyj się na dłoni tak, aby znajdowała się ona pod barkiem. Trzymaj ciało w linii prostej.

 

 

 

ćwiczenia mięśnie ramionUwagi!

Wykonaj 10 powtórzeń na każdą stronę. Uniesiona ręka i noga w pozycji końcowej powinny być przedłużeniem pleców. Wykonaj ćwiczenie powoli.

 

 

 

Ćwiczenia nie należą do najłatwiejszych, dlatego nie poddawaj się za pierwszym razem. Możesz wykonać mniejszą liczbę powtórzeń lub wybrać 2-3 z nich i dodać je do swoich treningów. Powodzenia!