Brak czasu nigdy nie powinien być powodem, dla którego rezygnujemy ze zdrowego i aktywnego trybu życia. Nigdy nie jest to dobra wymówka. I tutaj sprawdza się powiedzenie: “Dla chcącego, nic trudnego”. Wystarczy trochę chęci i dobrej organizacji. Oto kilka wskazówek, które pozwolą Ci być w formie. Nawet jeśli jesteś bardzo zapracowana.

fitness dla zapracowanych

1. Rób listę. Zrobienie listy to jeden z najlepszych pomysłów, który pozwoli Ci lepiej gospodarować swoim czasem. Zaplanuj trening, jedzenie, odpoczynek i inne aktywności na konkretną godzinę. Dzięki temu zrobisz wszystko co planowałaś, nie tracąc przy tym czasu.

2. Trenuj krócej, a intensywniej. Nie tylko zaoszczędzi Ci to czas, ale i zwiększy efektywność treningów. Nie musisz siedzieć godzinami na siłowni. Wystarczy 30 minut treningu interwałowego dziennie.

3. Przygotuj jedzenie do pracy. Jeśli tego nie zrobisz, prawdopodobnie sięgniesz po coś niezdrowego. Zaplanuj swój jadłospis nawet dzień wcześniej. Naszykuj sobie konkretne posiłki i zabierz je do pracy.

4. Zrób zakupy na cały tydzień. Zrób listę swojego tygodniowego jadłospisu i kup wszystkie produkty, których potrzebujesz. Dzięki temu zaoszczędzisz czas i co najważniejsze, zawsze będziesz mieć w lodówce zdrowe  przekąski.

5. Nie rezygnuj z małych aktywności. Nie martw się, jeśli nie udało  Ci się wygospodarować czasu na trening. Małe aktywności, które możesz dodać do swojego dnia, również mają znaczenie. Wybierz schody zamiast windy, nie wybieraj najbliższego miejsca parkingowego przy supermarkecie, bądź aktywna z dzieckiem czy przyspiesz krok podczas spaceru z psem.

Czy wiesz, że mały trening możesz wykonać również przy swoim biurku? Zaglądnij tutaj. Dzisiaj, na fanpage facebook’a,wrzuciłam kilka ćwiczeń.

Podziel się z nami swoimi sposobami. Co robisz, aby wystarczyło Ci czasu na wszystko?