Żeby schudnąć, wcale nie musisz stosować żadnych diet, ani wyrzekać się wszystkiego. Proces ten powinien być przyjemny i nie powinien kojarzyć Ci się z męczarnią. Właśnie wtedy Twoje efekty będą nie tylko widoczne, ale i trwałe. A to jest najważniejsze! Będziesz się cieszyć ze smukłej sylwetki na dłużej i unikniesz efektów jo-jo.

Jakich zasad należy się trzymać?

1. Jedz pełnowartościowe źródła produktów

pełnowartościowe źródła produktów

Aby schudnąć, nie należy rezygnować z żadnych składników pokarmowych. Twoja dieta powinna składać się ze zdrowych węglowodanów, chudych protein i wartościowych tłuszczy. Warto pamiętać jednak, aby ograniczyć węglowodany wieczorem. Na kolację, postaw przede wszystkim na proteiny.

2. Jedz dużo warzyw i owoców

owoce i warzywa

Aby schudnąć potrzebujesz witamin i wielu składników mineralnych. Na Twoim talerzu powinna znajdować się jak największa ilość warzyw. Owoce zjadaj jedynie w pierwszej części swojego dnia.

3. Postaw na produkty naturalne

naturalne jedzenie

Im bardziej produkty, które zjadasz są naturalne – tym lepiej. Ogranicz, albo całkowicie zrezygnuj z produktów przetwarzanych. Ja najczęściej wybieram produkty ze sklepu STRAGAN ZDROWIA.

4. Jedz produkty bogate w błonnik

błonnik

Nie od dziś wiadomo, że dieta odchudzająca powinna być bogata w błonnik. Wspomaga on przemianę materii, zwiększa uczucie sytości, przez co jemy mniejsze porcje oraz naturalnie oczyszcza organizm.

5. Zjadaj 5-6 posiłków dziennie o regularnych porach

jedz o regularnych porach

Dzięki temu, przyspieszysz swój metabolizm oraz naturalnie zmniejszysz porcję spożywanych posiłków. Dodatkowo, unikniesz napadów głodu.

6. Zjadaj śniadanie

zdrowe śniadanie

Jeśli chcesz schudnąć, pełnowartościowe śniadanie powinnaś zjadać zaraz po wstaniu z łóżka. Dzięki temu usprawnisz i przyspieszysz pracę swojego metabolizmu.

7. Zwróć uwagę na to co pijesz

pij wodę

Dodatkowe kalorie oraz dużą ilość cukru dostarczają również napoje. Zrezygnuj ze słodzonych soków i kolorowych napojów. Postaw na wodę i herbaty ziołowe.

8. Całkowicie zrezygnuj ze smażenia

zdrowe jedzenieAby zachować wartość odżywczą produktów postaw na grillowanie, pieczenie czy gotowanie na parze.

9. Nie jedz fast-foodów

nie jedz fast-foodów

Nie ma w nich nic zdrowego…

10. Zrezygnuj ze słodyczy

nie jedz słodyczy

Cukier jest największym wrogiem. Jeśli masz ochotę na coś słodkiego postaw na naturalną, gorzką czekoladę lub przygotuj własny deser z naturalnych produktów.