Jak rozpocząć dzień z energią 1

Czy wiesz, że pierwsze 30 minut po wstaniu z łóżka ma ogromny wpływ na resztę Twojego dnia? Zacznij dzień z energią i uśmiechem na twarzy. Kilka wskazówek:

1. Pełnowartościowe śniadanie. Wiem. Powtarzam to na każdym kroku. Jednak od tego co zjesz rano, zależy poziom energii w ciągu całego dnia. Miej pewność, że dostarczysz rano pełnowartościowe węglowodany, proteiny i tłuszcze. Zadbaj również o dodatkową ilość witamin i minerałów. Nie zapomnij o nawodnieniu (częstym powodem porannego zmęczenia jest odwodnienie).

2. Rozciąganie i relaks. Poświeć rano 10-15 minut na rozciąganie. Niech to będzie Twoja mała rutyna po wstaniu z łóżka. Gwarantuje szybki przypływ energii. Nie tylko obudzi Cię to z rana, ale i poprawi krążenie krwi.

3. Wstań wystarczająco wcześnie. Nic nie odbiera rano energii tak, jak brak czasu. Postaraj się wstać na tyle wcześnie, żeby spokojnie zdążyć wykonać wszystkie zaplanowane czynności. W tym  usiąść na chwilę i spokojnie dokończyć kawę czy herbatę.

4. Weź prysznic. Dla śpiochów, polecam prysznic z letnią wodą. Użyj ulubionego żelu pod prysznic i posmaruj się ulubionym balsamem.

5. Wykonaj swój trening z samego rana. Wiem, będziesz musiała wstać minimum godzinę wcześniej. Pomyśl jednak, że Twoje popołudnie będzie bardziej relaksujące. Wykonanie kilku ćwiczeń z samego rana, zapewne doda Ci energii na cały dzień.

Duża część zależy od nastawienia. Jeśli wstaniesz z uśmiechem na twarzy (nawet jeśli przez pierwsze 5 minut będzie to uśmiech wymuszony), Twoja energia utrzyma się na dłużej. Gwarantuję – to będzie dobry dzień;)