jak osiągnąć swoje celeZ doświadczenia wiem, że pierwsze tygodnie realizacji “fitnessowych” postanowień są  najważniejsze. Potwierdziły to również ostatnie badania. Wykazały one, że osoby, które przeszły przez pierwsze 30 dni, mają dużo większą szansę na sukces.

Jak w takim razie przetrwać ten pierwszy okres? Zobacz kilka wskazówek.

 

1. Skup się na jednym celu. Wyznaczanie sobie zbyt wielu celów za jednym razem, może być przytłaczające. Wyznacz sobie jeden cel i skup na nim 100% swojej uwagi.

2. Nie skupiaj się na rezultatach. Jeśli jedną rzeczą, na którą będziesz patrzeć będą Twoje rezultaty, szybko się zniechęcisz. Na rezultaty trzeba poczekać, a ich brak w początkowej fazie zdecydowanie nie jest motywujący. Skup się na wysiłku, jaki wkładasz w cały proces.

3. Znajdź partnera treningowego. Trenowanie z koleżanką, kolegą, siostrą czy chłopakiem, zdecydowanie pomoże Ci przejść przez pierwsze tygodnie. Jeszcze bardziej motywujące jest, jeśli osoba ta ma podobne cele do Twoich.

4. Sprawdzaj swoje wyniki tygodniowo. Codzienne sprawdzanie wyników nie ma sensu. Im rzadziej je sprawdzisz, tym lepsze numery zobaczysz.

Nie czekaj do poniedziałku. Nie czekaj do początku miesiąca. Wyznacz sobie cel i zacznij działać już dzisiaj! Tym razem się uda!