Jak Wam minął majowy weekend? Aktywnie?

Mi udało się wygospodarować 2 dni wolnego. Atrakcją weekendu zdecydowanie był sobotni półmaraton w Sopocie.

Początkowo, bieg ten nie był w moim planie. Całą zimę spędziłam na siłowni, a ostatnie 10 km przebiegłam w listopadzie. Mimo, że codziennie biegam sporo (taki charakter pracy) – długie wybiegania nie znalazły się w moim planie.  Należę jednak do osób, które uwielbiają wyzwania i postanowiłam się sprawdzić.

uwierz_w_siebie_2014-06-12_12-09-31

Opłaciło się. W sobotę pobiłam swój własny czas i ustanowiłam nowy, mój mały rekord 1:43:54. Wywalczyłam ten czas w głowie. Nie należę do osób, które do biegu potrafią podejść “na luzie”. Jak już biegnę – to biegnę na 100%. Mimo, że wiedziałam że nie przygotowałam się na ten bieg – od początku nastawiłam się bojowo. Pomogło! Bieg nie należał do najłatwiejszych (nazwany został wietrznym półmaratonem w Sopocie)  – już na początku jednak postawiłam sobie poprzeczkę wysoko – biegnę poniżej 1:50. Potem  pomyślałam (i tutaj zabrzmię nieskromnie) – Kto jak nie ja? Poprzeczka wzrosła do 1:45. Nie biegłam asekuracyjnie, dałam z siebie wszystko!

11173372_1164314406927948_749382243260316872_n

To była sobota…

A w niedzielę – przyznam się szczerze – umierałam. Mimo, że pobiegłam lepiej niż kiedykolwiek, mój organizm nie był na to przygotowany (braki w treningu biegowym). Bolało wszystko! Ale dobrze, że niedzielę miałam wolną!! Jak walczę z takim zmęczeniem?

– Zdecydowanie więcej śpię

– Jem dodatkową ilość warzyw i zbilansowane posiłki (większą ilość białka)

– Piję znacznie więcej wody

– Spożywam dodatkową ilość witaminy C

– Dużo spaceruję

– Dużo się rozciągam

– Biorę długą kąpiel.

W niedzielę jeszcze załapałam się na grilla. Czy wiesz, że grillować można również zdrowo?

Przeczytaj koniecznie : Sezon na grilla – zdrowo!

sezon na griila zdrowo

I już dzisiaj od rana działam na najwyższych obrotach 😉 Nie ma śladu po zmęczeniu.

Czekam na Waszą relację z majówki 😉

A jutro  szkolenie TP Master Trainer w Londynie.  Trzymajcie kciuki!

Szukasz planu na półmaraton? Koniecznie zobacz!

12-tygodniowy plan treningowy !!!