W pierwszej kolejności chciałam przeprosić Was, że nie odpisuję na wszystkie maile. Niestety, ale nie jestem w stanie napisać do każdego. Każdy Wasz mail inspiruje mnie jednak do pisania postów i staram się reagować na każdy problem. Mam w związku z tym nadzieję, że odpowiedzi na Wasze pytania znajdziecie tutaj na stronie.

Najwięcej chyba pytań dotyczy odchudzania… Często słyszę – ćwiczę, jem zdrowo, nie jem słodyczy, a nie chudnę… Dlaczego?

Skupmy się dzisiaj na diecie. To aż 70% Twoich rezultatów. Możesz ćwiczyć, ćwiczyć i ćwiczyć, bez odpowiedniego odżywiania się nie zobaczysz rezultatów.

Co to znaczy odpowiednie odżywianie się?  Zdrowa dieta czy odpowiednia ilość kalorii? Spełnione muszą być 2 warunki. W pierwszej kolejności wklejam zasady, których powinnaś przestrzegać. Warto przykleić na lodówkę !

zasady zdrowej dietyCzy chcesz osiągnąć swoje cele? Przestrzegaj każdego z tych punktów w 100%. Tak, żebyś mogła powiedzieć , że dałaś z siebie wszystko!

No tak, same jednak zasady nie wystarczą. Ważna jest również ilość kalorii jaką spożywasz. Tutaj odsyłam do artykułu – koniecznie przeczytaj – Jak wyliczyć swoje zapotrzebowanie kaloryczne!

Przykładowo podsyłać będę raz na jakiś czas swój jadłospis. Mam nadzieję, że Cię zainspiruję 😉 Dzisiaj w menu:

Śniadanie – placuszki z jabłkami, polane jogurtem naturalnym + granat + orzechy

II śniadanie  – Deser truskawkowy (jogurt, truskawki, otręby owsiane, migdały)

Obiad – Kasza gryczana + gulasz meksykański (kurczak warzywa)

Podwieczorek – roladki z kurczaka + warzywa

Kolacja – pieczony halibut + warzywa

fit jedzenieOczywiście do tego wszystkiego nie zapominajcie o aktywności. O tym mogę pisać i pisać 😉 To innym razem. Jeśli macie jakieś pytanie dotyczące diety – oczywiście piszcie w komentarzach. Odsyłam również do zakładki DIETA.

A tym czasem, za chwilę czas na spanie 😉 Czy wiesz, że regularny sen jest jednym z najważniejszych elementów podczas odchudzania?

Dobrej Nocy 😉