Pewnie niejednokrotnie słyszałaś, że wykroki są jednym z najlepszych ćwiczeń na nogi i pośladki. Bez wątpienia jest to prawda. Możesz wykonać jednak małą modyfikację, która sprawi, że Twoje wykroki będą jeszcze bardziej efektywne. Gwarantuję, że poczujesz swoje pośladki jak nigdy.

wykroki

Technika bardzo przypomina technikę tradycyjnych wykroków. Jedyna różnica jest taka, że tylną nogę umieszczasz na stepie. Możesz użyć do tego stopnia schodów, ławeczki itp. Trzymaj ciało w linii prostej. Napnij brzuch i z wdechem ugnij kolana. Pamiętaj, żeby przednie kolano nie przechodziło poza linię palców. Jeśli kolano wysuwasz poza palce, przednią nogę przesuń w przód. Nie pochylaj się do przodu. Z wydechem wróć do pozycji wyjściowej. Możesz trzymać w rękach dodatkowe obciążenie, sztangę na plecach lub bez obciążenia umieść ręce na biodrach lub za głową. Wykonaj 10-15 powtórzeń i zmień nogę.

Jeśli chcesz utrudnić sobie ćwiczenie zwiększ obciążenie, umieść tylną nogę na piłce stabilizującej, wykorzystaj do tego TRX lub zakończ ruch lekkim wyskokiem.

Koniecznie wypróbuj i daj mi znać czy poczułaś pośladki. Efekt odczuwalny w szczególności drugiego dnia;)

Powodzenia!