Nareszcie znalazłam czas i na gotowanie!  Dzisiaj przepis, który myślę, że Wam się spodoba. Kilka ważnych powodów: pomidory nadziewane tuńczykiem to świetne źródło białka, mała ilość węglowodanów (wartościowa kolacja), bogate źródło kwasów omega 3, niska zawartość cukru i sodu.

nadziewane pomidory z tunczykiem

1 porcja to jedynie 190 kalorii! Węglowodany 11 g, Proteiny 22g, Tłuszcze 7g.

Składniki (4 porcje):

  • 2 puszki tuńczyka w wodzie
  • 4 duże pomidory
  • Cebula (poszatkowana) – 1 łyżka
  • Zielona papryka (poszatkowana) – 1 łyżka
  • Oliwa z oliwek – 3 łyżki
  • Pieprz, sól – do smaku

Wykonanie:

Umyj pomidory i przygotuj je do faszerowania (zetnij czubek i wydrąż z nich środek, tak żeby zachowały swój kształt). W małej misce wymieszaj razem tuńczyka, cebulę, paprykę i oliwę. Całość dopraw pieprzem i solą. Powstałą masą nafaszeruj pomidory. Możesz lekko posypać je serem. Wstaw do nagrzanego piekarnika ( 200 stopni ) na 15-20 minut.

I jak podoba Ci się przepis?