Najprostszy trening wcale nie musi być najłatwiejszy. Często słyszy się to przy treningach wykonywanych metodą Tabaty.Gotowa na wyzwanie? Specjalnie dla Ciebie, ułożyłam bardzo wymagający trening.

ready-set-go1

ĆWICZENIE I – sprint przez 400 metrów.

ĆWICZENIE II – pompki wykonane metodą Tabaty. Wykonaj jak najwięcej pompek przez 20 sekund. Odpocznij 10 sekund. Całość powtórz 8 razy. Łącznie ta część powinna trwać 4 minuty.

ĆWICZENIE III – sprint przez 400 metrów.

ĆWICZENIE IV – przysiady wykonane metodą Tabaty. Wykonaj jak najwięcej przysiadów przez 20 sekund. Odpocznij 10 sekund. Całość powtórz 8 razy. Łącznie ta część powinna trwać 4 minuty.

ĆWICZENIE V – sprint przez 400 metrów.

ĆWICZENIE VI – brzuszki wykonane metodą Tabaty. Wykonaj jak najwięcej brzuszków przez 20 sekund. Odpocznij 10 sekund. Całość powtórz 8 razy. Łącznie ta część powinna trwać 4 minuty.

ĆWICZENIE VII – sprint przez 400 metrów.

Nie zapomnij o rozgrzewce i rozciąganiu po treningu. Przeczytaj również jakie korzyści przyniosą Ci treningi wykonane metodą Tabaty – Pogromca tłuszczu, czyli 4-minutowy protokół Tabaty! Nie ma nic bardziej skutecznego! Trening możesz również wykonać w domu – zamiast biegu wykonaj skoki na skakance (przykładowo 2 minuty).

Daj mi znać jak Ci poszło!