Dzisiaj chcę kolejny raz pokazać, że trening możesz wykonać zawsze i wszędzie. Liczą się chęci i trochę kreatywności. Poniżej znajdziesz zestaw ćwiczeń, do których potrzebujesz jedynie ręcznik! Wykonaj wszystkie ćwiczenia i zaangażuj, w krótkim czasie całe ciało!

deseczkaUwagi!

Wykonaj 20 powtórzeń i zmień stronę. Trzymaj napięty korpus.

 

 

 

 

przysiadyUwagi!

Wykonaj 20 powtórzeń i zmień nogę. Podczas wykonywania przysiadu, wypchnij biodra w tył. Pamiętaj, aby Twoje kolano nie przechodziło poza linię palców.

 

 

plank

 

Uwagi!

Napnij brzuch i trzymaj ciało w linii prostej. Powtórz 20 razy.

 

 

 

wykroki

 

Uwagi!

Powtórz 20 razy i zmień nogę. Trzymaj tułów wyprostowany. Kolano nie powinno wychodzić poza linię palców.

 

 

Uwagi!

Powtórz 20 razy.

 

 

 

 

 

Uwagi!

Napnij pośladki i trzymaj biodra w górze. Powtórz 20 razy i zmień nogę.

 

 

 

 

Uwagi!

Przyciągaj na zmianę kolana do klatki piersiowej (ruch w bok jest tu jedynie złudzeniem). Powtórz 20 razy na każdą nogę.

 

 

 

Całość powtórz 3 razy!

Powodzenia;)