Mam nadzieję, że w natłoku obowiązków, znajdziesz dzisiaj chwilkę, żeby wykonać szybki trening. W zależności od czasu, jaki posiadasz, możesz wykonać od 1-3 serii, niżej pokazanych ćwiczeń.  Ćwiczenia angażują każdy mięsień ciała i są wymagające. Ale o to właśnie chodzi, prawda?

1 seria – wykonaj bez żadnych przerw 9 ćwiczeń :

Szybki trening świąteczny IUwagi!

Wykonaj 10 powtórzeń na każdą stronę.

 

 

 

 

Szybki trening świąteczny IIUwagi!

Wykonaj 10 powtórzeń na każdą nogę.

 

 

 

 

Szybki trening świąteczny IIIUwagi!

Wykonaj 20 powtórzeń!

 

 

 

 

 

Szybki trening świąteczny IVUwagi!

Wykonaj 10 powtórzeń. Pamiętaj o zmianie ręki.

 

 

 

 

Szybki trening świąteczny VUwagi!

Wykonaj 10 powtórzeń na każdą stronę. Podczas przysiadu zegnij tułów i wypchnij biodra w tył. Dotknij dłonią podłogę, po zewnętrznej stronie stopy.

 

 

 

Szybki trening świąteczny VIUwagi!

Wykonaj 10 powtórzeń na każdą stronę. Pamiętaj, żeby Twoja dłoń znajdowała się pod barkiem. Trzymaj ciało w linii prostej.

 

 

 

Szybki trening świąteczny VIIUwagi!

Wykonaj 10 powtórzeń.

 

 

 

 

 

Szybki trening świąteczny VIIIUwagi!

Wykonaj 10 powtórzeń na każdą nogę. Podczas wykonywania wykroku w tył, pamiętaj, żeby Twoje kolano nie wychodziło poza linię palców. Eksplozywnie wyskocz w górę.

 

 

Szybki trening świąteczny IXUwagi!

Wykonaj 20 powtórzeń na każdą stronę.

 

 

 

 

 

Trening nie jest długi, ale dość intensywny. Powinnaś poczuć każdy mięsień:)

Jak Twoje przygotowywania do Świąt? Pamiętaj, żeby koniecznie podzielić się pomysłami na Zdrowsze Święta:)

WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANI!!!